Monday, August 18, 2014

kohal

Kõige pealt tahaksin vabandada oma eesti keele pärast ette ära. See on juba natuke untsu läinud. Pean natukene mõtlema enne kui midagi ütlen või kirjutan.A ja samuti ma ei oska just väga hästi blogi pidada. Ärge karjuma tulge siis mu peale. :D Aga kõige tähtsam uudis on vast see, et ma olen lõpuks ometi pere juures. Kõik on väga hästi. Nad on nii toredad ja head inimesed siin. Norra vaated ja loodus ja inimesed on mind nii ära võlunud juba. Ma jääkski neid mägesid ja asju siin pildistama vist. :D Aga alustame siis algusest, ma arvan. 13.august kell 6 hommikul sõitsin ma lennujaama. Sorry sõbrad, aga ma isegi ei olnud kurb, et ära lähen ega nutnud ka lennujaamas, vaid ma olin mega õnnelik ja ma ootasin seda kõike nii väga. Ärge väga kurvad olge seal Eestis siis eksju. :D Igatahes, tuli sinna üks vabatahtlik, kes aitas meil chek-in teha ja rääkis meile veel mõnest asjast. Siis saime veidi aega veel sõprade ja perega olla ja lõpuks läksime Johanna ja Cathyga turvaväravatest läbi. Kõige pealt sõitsime Helsinkisse. Seal ootasime paar tundi ja siis juba Oslo lennule. Oslo lennujaamas pidime paar tundi ootama ja siis saime bussile ja sõitsime Hønefossi. Seal oli meil kolme päevane aastaalgus seminar. Seal olid samuti ka need, kes just olid tulnud vahetusaastalt, seega mu hostõde oli ka seal. Sorry, ma ei viitsi teile rääkida väga täpselt mis toimus jne. Aga pm oli see täpselt sama, mis ELO ja räägiti samu asju. Süüa sai seal peaaegu, et koguaeg ja siinsed toidud on ka väga head. Ainult need võileivad hommikuks ja lõunaks ja vahel vb veel, on nii ära tüütanud mind. Siin süüaksegi tavaliselt ainult õhtul sooja sööki. Laupäeva hommikul sõitsin ma Tromsøsse ja ööbisin ühe öö seal, ühe armsa pere juures. Pühapäeval tutvustasid nad mulle natuke sealset ümbrust ja siis läksin ma lennujaama ja sõitsin Lakselvi, ja mu armas family tuli sinna vastu ja neil oli tehtud silt „Velkommen til Norge, Egle!“ See oli mega armas, kallistasime ja võtsime mu asjad ja sõitsime koju. Õhtul läksime restorani sööma, väga saami pärane ja väga vinge ja samuti toit oli ka super.Tagasi jõudes olin ma nii väsinud ja läksin magama.Täna käisime Tanjaga jalutamas ja hostema töö juures, kus ta tutvutsas teistele mind kui oma tütar. See oli nii armas. :) Ostsime samuti mõned vihikud kooli jaoks. Mul hakkab kolmapäeval kool juba ja ma pole kunagi varem tahtnud nii väga kooli minna kui nüüd. See nii imelik tegelikult. 
Täna oleme peaaegu Tanjaga terve päev naljakaid videosi vaadanud ja nalja teinud ja see nii tore. Siin nii kodune tunne juba ka :)
Lisan nüüd täiega pilte ja nagu ütlesin enne siis siin on nii ilusad vaated, et pean koguaeg kõike pildistama.
Enjoy! :)

mu pisi õdiii :)

                                                                           musid :)



                              sorry,aga me ei oska ilusaid nägusid teha :(  cathy, mina ja johanna





                              me tegime endale ka väiksed kirjakastikesed, kus võisid kirjutada ilusaid asju :)


                                                                           
                                                                      Chalisa Taist

                                                            Selina sveitsist, mu roommate
 Tanja, mu hostõde ja üks vabatahtlik

                                                 
Mega vinge YFUka rahvas 


Tromsø vaated :


















hostema Katri, hostõde Tanja ja hostvend Jonas
saami restoranis


kallidpaid,
teie Egle :)                                                                                                                                        

No comments:

Post a Comment