Tuesday, March 17, 2015

Vinterferie, Finnmarksløpet og tur i Olso



Talvevaheajal 20veb.- 2mars. käis Anke külas, võp saksast. Tutvustasin talle elu Karasjokis ja läksime mu perega bangolosse. Veetsime seal pool vaheajast ja see oli nii mõnus puhkus. 






















Finnmarksløpet 7.mars-8.mars- elu kõige vingem kogemus. ehk kelgukoerte sõit vms(ei oska eesti keelde tölkida). Ma olin seal vabatahtlik, aga unistan ise kunagi sellest osavõtta. Algul, ehk päev enne saime kokku umbes kell 12 ja hakkasime valmistuma. jagasime ära kes kus mida teeb jne. kell 19 öeldi et läheksime koju magama, sest peame öösel töötama. läksin koju magama siis. kell 22 saadeti sõnum, et tule umbes kella poole 5ks. okei siis, magasin edasi. enne nelja helistati et läheksin sinna nii ruttu kui vöimalik, et varsti saabuvad esimesed. jooksin siis sinna ja läksime oma kohtadele. esimesed paar tundi pidin liiklust nö reguleerima, aga kell 4 v 5 hommikul ei söida keegi väga. Hiljem olin ma check-in punktis.Ja see kõik möödus mega hästi.kella 13 paiku olid kõik jõudnud, kes pidid ja me saime koju minna.Kahjuks ma sain ainult 500km jooksul olla. sest 1000km ajal olin ma klassiga Oslos. Aga ma nii ootan, et saaksin järgmine aasta tagasi tulla selleks ajaks kui võimalus tekib.















Oslo trip 11.mars-15.mars: käisime klassiga Oslos. oli mingi raamatu värk, pidi valima milline on parim, aga siiani pole sellest täpselt aru saanud. :D Esimene päev kui saabusime, viisime asjad hotelli ja läksime parlamenti pisikesele ekskursioonile. Pärast seda läksime mäkki sööma, nagu omg. sellist asja pole ammu näinud. ja kõik naersime, et oslos on liiklus ja action ja et sellist asja karasjokis ei näe :D:D  Hiljem üritasime väikse seltskonnaga bowlingut otsida, aga lõpuks ei leidnud. Nojah maakad sattusid suurlinna. :D Jalutasime siis hotelli tagasi ja chillisime seal. Järgmine päev oli see raamatu valimine vms. Hiljem läskime Renatega shoppama ja seiklesime niisama ringi. Õhtul enne kui sööma läksime tuli järsku meie poole kaamera mees ja tädike. küsisid midagi minult, aga ma ei taibanud nii kiirelt. neil oli mingi imelik dialekt ka. Lõpuks ütlesin et ma olen võp ja ei mõista keelt nii palju veel ja siis küsisid inglise keeles et kas ma tahan mingisuguse peegli katki teha. olin segaduses ja küsisin et kas ma pean või? :D ma olin nagu juhmard. Renate hiljem ütles et see norra üks suuremaid telekanaleid. õnneks pole seda veel telekast näinud ja loodan et ei näe ka. :D Järgmisel päeva lahkusid paljud tagasi koju, sest reis sai nö läbi. aga kuna mõned, kes tahtsid said jääda nädalavahetuseks Oslosse, siis me samuti tanjaga jäime, ja paar klassikaaslast veel. aga nendega väga kokku ei puutunud. A jaa, sama päeva hommikul tuli Sabine(võp saksast) mu hotelli. Teda oli nii tore näha. Läksime linna peale ja näitasin talle ka asju mida ma juba näinud. Ta tegelikult elab Trondheimis, aga oli ka juhuslikult satunud Oslosse. Hiljem läksin klassiöega juuksurisse. Hoiatus, Ärge never ever minge norras juuksurisse!! see oli õudne. Emale pole siiani julgenud õiget summat öelda.Sorry emme :D 
Laupäeval saime teiste võppidega kokku. Neid oli nii hea ja tore näha.Käisime paljaste kujude pargis ja rääkisime kuidas kellelegi läheb ja lihtsalt chill. Pühapäeval pakkisime asjad ja sõitsime tagasi koju. 









































 
 
 



 

 





Sorry, mingi bläma tekst, aga natuke mida olen teinud.
....

No comments:

Post a Comment